    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <d...@g...com>
    <58727459$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58728c94$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5m2om$sp$1@node2.news.atman.pl>
    <587f3f7e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5nlj2$g5i$1@node2.news.atman.pl>
    <587fa186$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5880b2cc$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 19 Jan 2017 14:28:45 +0100

    W dniu 2017-01-19 o 14:15, Kris pisze:

    > Jeszcze tylko sprawdź na jakiej podstawie Credit Agricole kroi Ciebie 30-50zł za
    wypłaty z bankomatów PKO BP
    > Bo też niewiarygodne to jest

    Nie wiem czy teraz da się to ustalić, bo to było parę lat temu, kiedy
    jeszcze mieszkałem koło banku PKO BP. Nie wiem nawet czy jeszcze są
    nadal takie opłaty, ale wtedy były. Kto je nakładał? Ja wtedy wiązałem
    to z bankiem PKO BP, bo tylko w ich bankomatach były tak duże prowizje.
    Obecnie ten bank i jego bankomaty omijam szerokim łukiem, tym bardziej,
    że co 100m stoi obecnie jakiś bankomat.