  • Data: 2014-08-24 00:00:11
    Temat: Re: Na wypadek wojny...
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:4c4ca7a2-3b81-4053-90f2-365210a542b5@googlegrou
    ps.com...

    > Kaliningrad...hmm. B�dzie tam natarcie na pewno. masz jakie� wojsko w
    >
    > okolicy? Jak tak to b�dzie bombardirowka.

    > raczej ostrzał rakietowy i tradycyjny z dział dalekiego zasięgu.
    > Bombardirowka to jak już stacji radarowych nie będzie. Samoloty za drogie
    > żeby je na pewne strącenie wysyłać. Bombardirowka to takie ostateczne
    > posprzątanie przed wejściem piechoty i czołgów.

    Gradem zasypią i tymi większymi 300mm podobnymi do Grada. 90km zasięgu.
    Jak nie będą mordować ludzi, mieszkańców, a tylko zachwacziać teren to mały
    magazyn i skrytka powinna dać radę na czas miesiąca.
    Mamy domy i gdzie pójdziemy? A jak zrobią obozy koncentracyjne to po nas :-)
    Ludzie ze Śląska są bezpieczniejsi.

    Kiedyś myślałem jak budowałem żeby zrobić wykop i wylać podziemne pokoje
    tylko nie mogłem wpaść na pomysła jak zrobić wejście, którego nikt nie
    znajdzie. No i sprawa upadła no bo zrobili już wykopy i budowa ruszyła. Co
    mi tam było te parę gruszek betonu więcej. Problem był w pomyśle :-)

    Albo wynieść się do UK? Jeszcze można. Później nas już nie wpuszczą. Tylko
    kto kupi dom i za ile? Jedna wielka wtopa.