eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-27 11:47:53
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d187b45$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Celowo nie chcesz jednak nadal zauważyć że gdybym nie miał tego
    > dofinansowania to wydajac całą kasę z kieszeni zwróciło by się po 8-9
    > latach :)
    > No nadal się opłaca.
    > Ty podajesz linki gdzie piszą o 25 latach.

    Tobie się opłaciło, bo uzyskałeś dotację z pieniędzy zrabowanych od
    podatników. Ciesz się.
    Mnie nikt nie daje takich pieniędzy. W moim przypadku zwrot nastąpi po
    minimum kilkunastu latach, chyba że też mi ktoś dopłaci. W podobnej sytuacji
    jest większość.

    Podałem link do badania naukowego, a nie do opowieści przy piwie. Podaj link
    do badania, które uwzględni Twoje parametry.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/