  • Data: 2013-03-24 16:05:53
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:514ee445$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bredzisz przeraźliwie. I nie znasz się na wykresach. Trend długoterminowy
    > jest rosnący.

    Ja sie na wykresach nie znam powiadasz? Cale szczescie mamy Ciebie to my juz
    nie musimy.
    Trend rosnacy jest, ale nie koniecznie potwierdza wplyw czlowieka co starasz
    sie tu udowodnic. Analizy regresji jednak nie ucza.

    > Może powiedz o którym wykresie mówisz, bo wydaje mi się, że mówisz o
    > jakimś swoim wyobrażeniu zmian temperatury.

    No skad, przejrzalem Twoje, ktorych moze sam nie analizujesz:
    http://meteomodel.pl/BLOG/?p=4586
    Najbardziej podoba mi sie ostatni.