  • Data: 2013-03-24 16:10:15
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:514eecb1$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie przyjacielu. To ty lekceważysz prawa fizyki. Te prawa mówią, że jeżeli
    > do układu dostarczasz więcej energii niż z niego wylatuje, to ta energia w
    > tym układzie się gromadzi.

    Ironia polega na tym, ze posluzyles sie pojeciem kluczowym: "dostarczasz
    wiecej energii". Jak rozumiem nie chodzi juz o gazy cieplarniane?

    > I przestań gadać, co ja bym twierdził. Mów za siebie i nie wkładaj mi w
    > usta słów, których nie powiedziałem.

    Zobacz wykres w roku 1914-1918 i co bylo dalej. Ostatni wykres Twojego
    linka:
    http://meteomodel.pl/BLOG/?p=4586
    Bedac w tamtym okresie nie wiedzieli bysmy, ze dalej spadnie. Do 1980 trend
    byl malejacy, czego nie zauwazyles, bo wolisz pouczac niz odniesc sie do
    watpliwosci. Siegajac do historii wiemy, ze ten akurat okres trudno nazwac
    spowolnieniem.

    > Powiedz mi jeszcze, gdzie masz to ochłodzenie?

    Ale jakie ochlodzenie? Za oknem? Godzina 16.06 dnia 24 marca, na
    zewnatrz -2,2. Dla mnie zdecydowanie chlodniej jak rok temu np.
    Powiedz Ty mi lepiej, gdzie na wykresach widzisz wplyw czlowieka?

    Pozdro.. TK