  • Data: 2009-05-14 07:20:57
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:guf0hm$53r$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Idiotow jak wiadomo nigdzie nie brakuje. Swoja droga ciekawe gdzie ten
    > gosc byl jak murowali, nie zrobili przeciez tego w jedno popoludnie.

    Dokłądnie. W ścinie 1W od razu widać czy coś jest dobrze zrobione czy źle i
    nawet laik zobaczy, że coś jest nie tak jak np. napis na nadprożu będzie "do
    góry nogami". Używając elementów systemowych nie da siętak zrobić nadproży
    albo wieńca by przemarzał. Wszystkie znane mi problemy ze ścianami 1W biorą
    się z tego, że inwestor chciał zaoszczędzić na elementach systemowych.

    Podobnie projekt - nie da sięzaprojektowac domu ze ścianą 1W w systemie
    Ytong, Solbet (albo dowolnym innym kompletnym) tak by miał mostki termiczne.
    Natomiast przy ścianie 2W np. szczyty ciągnięte aż po same krokwie to
    standard w projektach. Moża wziąć ekipę która zrobi wszystko jak w
    projekcie, a i tak będzie źle. To jest problem bo wychodzi na to, że przy
    ścianie 2W inwestor musi myśleć za architekta i wszystko sprawdzać natomiast
    przy ścianie 1W wystarczy by było zrobione zgodnie z projektem.

    Pozdrawiam
    Winetoo