  • Data: 2016-06-28 18:47:50
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2016 o 18:37 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > I przykladali Ci pistolet do glowy zebys wzial w CHF? ;)
    > Ja odrazu mowilem ze interesuje mnie kredyt w PLN i nawet nie pamietam
    > zeby ktorys z bankow drukowal przykladowy harmonogram w CHFach bo mnie to
    > po prostu nie interesowalo. Nie mogles wziac 500 tys w PLN to trzeba bylo
    > wziac 400.
    > pozdr.

    Oczywiście, że nikt mnie nie zmuszał. Tu chodzi o zaufanie. Pożycz koledze
    100k PLN i pochwal się tym na FB - od razu zainteresuje się Tobą US.
    Bank może to robić, może też trzymać Twoje pieniądze i oczekujesz, że
    dostaniesz je z powrotem (bo bank to Instytucja, Instytucja Zaufania
    Publicznego).
    Mam prawo oczekiwać (wymagać), że postąpi wobec mnie uczciwie - i w
    przypadku depozytu i w przypadku kredytu. Kredyty w CHF nie były kredytami
    - Banki oszukiwały klientów. Tylko specjalista był w stanie wychwycić
    różnice.

    Mi rata min do max wzrosła o 300 PLN. Więcej wydaję na waciki. Ale wkurza
    mnie, że Bank zrobił ze mnie jelenia w majestacie prawa.

    TG