eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Date: Sun, 6 Jan 2013 22:01:51 +0100
    rs.pl>
    <kc4hu9$3bu$1@news.task.gda.pl><kc66ts$it2$1@node2.news.atman.pl><f92409a
    f-c1fb-4a00-8ec5-722656abb4ef@googlegroups.com><kc6edk$nje$...@n...news.a
    tman.pl><a...@g...com><kc6sb2$i3
    m$1@dont-email.me>
    <kc7kfh$11s5$1@news2.ipartners.pl><kc7kqn$374$7@dont-email.me>
    <kc7lq6$12f9$1@news2.ipartners.pl><kc7o8r$rrl$5@dont-email.me>
    <kc9k93$22tf$1@news2.ipartners.pl> <kcbsmr$r95$2@dont-email.me>
    <kcc9f6$a9n$1@news2.ipartners.pl> <kcch31$j33$1@news.task.gda.pl>

    news:kcch31$j33$1@news.task.gda.pl...

    > Ty jestes Korwinista i chcesz zeby fabryki panstwo budowalo? Jak za
    > Gierka?

    Ja cie proszę Maniek pisz na temat.
    Dyskusja nie jest tu czy ja tego chcę i czy popieram, lecz o to, ile
    wybudowano za pożyczone pieniądze za Gierka i za Tuska.

    > No prosze Cie Marek. A, ze wsi sie nie elektryfikuje to inna sprawa, bo co
    > drugi raz?

    Przed moim domem jest trakcja napowietrzna. Ruina od Gierka nie remontowana.
    Słupy strunożelbetowe miejscami to same pręty widać a beton wukruszył się.
    Masz przykład jak się dba o to co jest więc tak samo się można spodziewać o
    to co by było gdyby nie było wcale.

    > Drogi? Autostrad za Gierka jednak nie wybudowano wiecej, a te ktore
    > wybudowano to jak sam przyznajesz tez nie za nasze.

    Nie wiem czy wiesz, ale za Gierka w Polsce były zupełnie inne priorytety.
    Dróg zwykłych wybudowano wtedy tysiące km. Autostrady nie były tak ważne, bo
    po pierwsze aut u nas było nie dużo a po drugie kolej były bardzo
    rozbudowane PKP i PKS. Inwestowano w transpor kolejowy i publiczny. Prawda
    jest niestety taka, że w latach 1990-2012 więcej lini kolejowych zamknięto
    lub wręcz wyrwano tory z ziemi niż wybudował sam Gierek.
    Kiedyś z Nowego Sącza do Zakopanego można było jechać pociągiem.

    Marek