eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-06 23:37:36
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:kccoo3$hdg$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja cie proszę Maniek pisz na temat.
    > Dyskusja nie jest tu czy ja tego chcę i czy popieram, lecz o to, ile
    > wybudowano za pożyczone pieniądze za Gierka i za Tuska.

    Ja zwolennikiem Tuska nie jestem, ale nie widze roznicy jakos szczegolnie.
    To co wybudowano za Gierka skutecznie przejedzono rowniez za jego polityka,
    wiec dla mnie to wybor miedzy dzuma a cholera.

    > Przed moim domem jest trakcja napowietrzna. Ruina od Gierka nie
    > remontowana. Słupy strunożelbetowe miejscami to same pręty widać a beton
    > wukruszył się.
    > Masz przykład jak się dba o to co jest więc tak samo się można spodziewać
    > o to co by było gdyby nie było wcale.

    Bo to jest monopol panstwowy. Slyszales napewno, ze w imie przyszlych
    inwestycji podniesie sie cene za prad. To tak jakby pani w spozywczym
    podniosla ceny bo chce kupic nowy asortyment. Dla mnie to paranoja i nic
    wiecej.

    > Nie wiem czy wiesz, ale za Gierka w Polsce były zupełnie inne priorytety.
    > Dróg zwykłych wybudowano wtedy tysiące km. Autostrady nie były tak ważne,
    > bo po pierwsze aut u nas było nie dużo a po drugie kolej były bardzo
    > rozbudowane PKP i PKS. Inwestowano w transpor kolejowy i publiczny. Prawda
    > jest niestety taka, że w latach 1990-2012 więcej lini kolejowych zamknięto
    > lub wręcz wyrwano tory z ziemi niż wybudował sam Gierek.
    > Kiedyś z Nowego Sącza do Zakopanego można było jechać pociągiem.

    Wyrwano, bo polaczenia byly nierentowne. Wlasnie o to chodzi, ze jak ludzie
    maja swoje samochody to pociagami jezdza mniej. Takie czasy.

    Pozdro.. TK