eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-06 22:29:45
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kccp4i$clb$1@news.task.gda.pl...

    > Owszem drozaly dla Ciebie, bo inflacje liczy sie przeciez wg. koszyka
    > dobr. Gdyby sie nie liczylo to nie wiedzieli bysmy, ze mamy inflacje.
    > Problem w tym, ze tych podwyzek nie przenoszono na przemysl. Zobacz jaka
    > paranoiczna sytuacja. Kupowales duzego fjuta w fabryce i sprzedawales trzy
    > razy drozej na gieldzie nastepnego dnia. To ile on powinien kosztowac?

    Bo ten sam fiut wart był 3x więcej, skoro w cenie 3x wyższej można go było
    kupić w eksporcie za granicą.

    > Gierek i pozniej to jego poklosie.

    Ja uważam że okres po Gierku nie był z winy Gierka tylko ludzi którzy
    zaczęli strajkować bo cukier zdrożał o 20gr oraz cwaniaków partyjnych w
    rządzie którzy po prostu Gierkowi świnie podkładali.

    > Wybudowano fabryki z gory skazane na upadek w tamtym systemie
    > ekonomicznym.
    Maniek. Nie ważne! To nie jest tematem dyskusji!
    Dyskutujemy o tym _ile_wybudowano_ Z dużym prawdopodobieństwem, gdyby nie
    solidarność, mógł być w Polsce i w całej RWPG podobny scenariusz jak w
    Chinach.
    No tak... W Chinach nie ma UE i pejsatych w rządzie.

    > Nie chce mi sie szukac kto wpadl na pomysl cen urzedowych. Juz sam pomysl
    > w szerszym spojrzeniu byl utopia.
    > Dzis buduje sie nie dlatego zeby bylo, a dlatego, ze jest taka potrzeba.
    > Jest popyt, sa w tym pieniadze to i podaz bedzie, ale tylko taka jaka
    > rynek potrzebuje. To prosta gra popytu i podazy.

    No i mamy zamienniki, czyli akcyza, opłaty za wywóz śmieci, opłaty za
    koncesje, notarialne, architektoniczne, geodetów i mnóstwo mnóstwo innych na
    których wartość nie masz żadnego wpływu i nie możesz sobie powiedzieć
    "dziękuję kupię u konkurencji bo taniej"

    Marek