eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-06 23:41:20
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:kccphj$huv$1@news2.ipartners.pl...

    > Maniek proszę cię. Monit to monit. Odsetki za przeterminowane płatności
    > odsetkami.

    No tak, ale monit dostajesz jak nie zaplacisz w terminie. Wszystko jest w
    umowie. Zaplacisz to nie dostajesz monitu. Oczywiscie zgadzam sie, ze to
    bandycka polityka banku, ale jednak w imie prawa i na wlasne zyczenie.

    > Oczywiście że tak. Ale jak już mamy tak gorliwie pożyczających dolary
    > speców w naszym rządzie, to przynajmniej postarajmy się ich rozliczać
    > za ich wydajność wydawania. Ja porównałem Gierka do Tuska i z całą
    > świadomością stwierdzam, że obecny rząd to zero przy Gierku.
    > Tusk, jak nikt dotąd, zapożyczył nas na niewyobrażalną skalę. Wtedy z
    > Gierka ówczesny dług też był niewyobrażalny ale kto to wtedy wiedział że
    > za 40 lat pożyczy się 10 razy więcej a 1000 razy mniej wybuduje? Chyba
    > nikomu do głowy nie przyszło by wtedy powoływać solidarność do życia.

    Solidarnosc to chyba jednak inny powod. Ja pamietam czasy kiedy w kolejkach
    sie stalo. Kiedy ekspedientka w monopolowym byla wazniejsza od prezesa
    banku. Wszystko stalo na glowie i mi tych czasow wcale nie zal.

    Pozdro.. TK