eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-06 22:17:56
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1pe86ymadjc47.1oixv55452ibm.dlg@40tude.net...

    > Śladowe ilości w porównaniu do tego, co możesz wyprodukować bezmyślnym
    > paleniem śmieci.

    Taaaaaa czy aby na pewno wiesz o czym piszesz ???

    "Z badań wynika, że głównym źródłem emisji dioksyn do atmosfery są pożary
    lasów. Szacuje się, że w wyniku pożarów w samych lasach Ameryki Północnej do
    atmosfery dostaje się około 100 kg dioksyny rocznie. Można więc
    przypuszczać, że roczna emisja dioksyn na całej kuli ziemskiej wynosi
    kilkaset kilogramów. Jest to co najmniej o rząd wielkości więcej niż
    wydostaje się ze wszystkich źródeł przemysłowych razem wziętych. W związku z
    tym należy uznać, że za największe emisje dioksyn do atmosfery
    odpowiedzialne są źródła naturalne i to one stanowią największe zagrożenie
    dioksynami."

    Adams