eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-07 01:05:28
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 18:01:58 +0100, news napisał(a):

    > oczywiście ze mam, każdy piec takie ma, nawet stare:)

    Uhm, oczywiście. I w tej właśnie temperaturze spalasz całość wsadu. A
    później jeszcze dopalasz efekty spalania.

    Chyba nie bardzo ogarniasz, że to nie śmieci są paliwem w takim piecu.

    > Ja bardzo dobrze to rozróżniam i wiem ze tej ropy w butelce jest mniej niż w
    > ropie, więc szkodliwych substancji po jej spaleniu też,

    A rozróżniasz np. spalanie zupełne i niezupełne? I że produkty spalania
    zależą od jego warunków? Najwyraźniej nie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl