eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 16 May 2021 22:11:43 +0200

    W dniu 2021-05-16 o 19:16, Marcin N pisze:

    > Nigdy nie słyszałem, żeby komuś taki wężyk się rozpadł sam z siebie.
    > Rozumiem, że gdy zacznę przy nim grzebać po latach nieruszania - to
    > różnie może być, ale gdy nie tykam?

    No popatrz, a ja miałem 2 razy zalane mieszkanie w bloku z powodu
    pękniętego wężyka u sąsiadów na wyższych piętrach i raz zalane
    mieszkanie z powodu pękniętego węża do pralki.

    Co do wężyków to zazwyczaj pękają wtedy, kiedy były źle zamontowane tzn.
    podczas dokręcania nakrętki nie była trzymana szczypcami część
    zaciskająca wąż, aby się nie obracała i nie powodowała naprężeń
    skrętnych wężyka.