eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-17 17:28:48
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2021 o 07:22, A S pisze:

    > Przeciez to program budowy narodowych slamsów i faweli. Ale jesli i to
    > zawiedzie, to jeszcze pozostaje kwaterunek

    Nie ma to jak szyk i elegancja czegoś takiego:
    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26833355,osiedl
    e-bliska-wola-wszystkie-mieszkania-w-polskim-hongkon
    gu.html

    Zresztą, to że będzie można wybudować dom bez pozwolenia, nie wyklucza
    wcale, że może powstać z najlepszych, dostępnych, materiałów oraz w
    ładnej i atrakcyjnej okolicy.

    Mi się sam zamysł podoba, choć nie mam wcale zamiaru się budować czy
    głosować na prezesa.