eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-16 23:29:47
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-16 o 22:51, heby pisze:

    > Widzisz, skoro nie napisałem, to zwykła złośliwością jest zarzucać
    > najgorsze. Nie przyszło ci naprawdę przez głowę że może jednak nie
    > chodzi o stawianie ściany tylko ocieplanie ściany?, Normalnie jak w
    > bliźniaku?

    Chwila, chwila to ty mi przypisujesz winę, że nie jestem "wróżbitą
    Maciejem" i nie potrafię przewidzieć co ty sobie myślisz.

    Napisałeś wyraźnie "ściana", a nie "ocieplenie ściany". Zamiast
    spokojnie wyjaśnić, że chodziło ci o ocieplenie to próbujesz w
    nieelegancki sposób wzbudzić we mnie poczucie winy za swoją pomyłkę i za
    swój brak precyzji w wypowiedzi.

    > Mówimy o hipotetycznej sytuacji, kiedy ludzie zaczną budować swoje
    > domki letniskowe na środku rynku w Zadupi Górnym bo akuratnie mają tam
    > 20m2 terenu po pradziadku kamień w kamień z zabytkowym ratuszem.
    >
    > Liczę na to że przepisy typu "bez zgłoszenia" nie oznaczają "byle
    > gdzie". Bo wtedy problem jakiegoś zamku w rezerwacie będzie tylko
    > śmiesznym problemem w obliczu januszowych domków na środku plaży czy
    > dziedzińcu zamku lub najzwyczajniej w poprzek drogi.

    Póki co nie wiadomo jak będzie naprawdę. PiS to mistrzowie kłamstw,
    spekulacji i propagandy.

    Natomiast osobiście uważam, że każdy polski obywatel powinien mieć prawo
    wybudować dom mieszkalny wraz zabudowaniami gospodarczymi na działce,
    która jest jego własnością. Nie powinno być żadnych ograniczeń co do
    powierzchni domu czy powierzchni zabudowy gospodarczej. Powinny tylko
    pozostać wymagania dotyczące zachowania odległości.

    Budynki parterowe oraz parterowe z poddaszem i stropem drewnianym nie
    powinny podlegać nadzorowi budowlanemu, bo tutaj naprawdę trzeba by się
    mocno postarać, aby cokolwiek spieprzyć.

    Nadzorowi powinny podlegać budynki w których są stropy lane.