eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-17 11:27:56
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-17 o 08:01, heby pisze:

    > Przewidziałeś, że mowa o postawieniu ściany. Przewidziałeś co chciałeś
    > przewidzieć w złej wierze, wsadziłeś mi to w usta/klawiaturę i
    > dyskutujesz jak z faktem.

    Niczego nie przewidywałem tylko ty napisałeś wyraźnie "ściana". Rady
    udzielałem nie w złej, ale w dobrej wierze, a ty od razu mnie atakujesz
    i próbujesz ośmieszyć, zamiast napisać sprostowanie, że miałeś na myśli
    ocieplenie, a nie samą ścianę. Skoro zrobiłeś błąd to umiej się do niego
    przyznać i sprostować. Nie przypisuj innym swoich win, a przy tym
    jeszcze próbując ośmieszać ludzi, bo rzekomo czegoś się nie domyślili, a
    powinni.

    > ...to od razu zaatakowałeś.

    > Następnym razem określając kolor będe używał wobec Ciebie modelu RGBT
    > aby nie dochodziło do krytycznych dla ludzkości nieporozumień czy róż
    > pudrowy to to samo co róż łosiowy. Albowiem domyślanie się rozmówicy
    > na usenecie to ciężki proces przypominający grę w szachy, gdzie kżdy
    > niewłaciwy ruch powoduje natychmiastowy atak.

    Nie truj dupy. Nudne się robią te twoje wywody. Wybacz, ale dla mnie
    szkoda życia na takie pierdoły.