eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Date: Fri, 18 Jun 2021 13:40:38 +0200

    Thu, 17 Jun 2021 15:33:46 -0700 (PDT), w
    <6912d783-e12f-4513-904b-c5b6a22cd2e9n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]

    się spokojnie iść pierdolić. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. To jak to jest że smogiem
    robionym przez samochody jak w jakimś mieście jest 20 jednostek. W Łodzi teraz są 23
    jednostki. To dużo czy mało?

    Chwilowo rządy korzystają z tego https://en.wikipedia.org/wiki/Air_quality_index. Na
    zdjęciu jest stacja pomiarowa. Chcesz wierzyć że sieć stworzona dla zysku dla
    amatorów dobrze działa to sobie wierz. Nic mi do tego dokąd nie kłamiesz i nie
    manipulujesz danymi.
    > Oczywiście twoja zrobiona na czujniku kurzu od odkurzacza jest lepsza.

    Nie głupiutki -- napisałem ci z jakich pomiarów to jest.
    Poproś grzecznie o wyjaśnienie to wkleję ci jeszcze raz, bo jestem pewny że nie
    potrafisz przewinąć posta :D

    To jak -- poprosisz ładnie czy dalej będzie smolił farmazony?