eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <60df8204$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 4 Jul 2021 08:07:11 +0200

    > To że uzyszkodnik jest z szybkiego przyuczenia można wyczaic po
    > niektórych odpowiedziach. Słynny wodny chleb na przykład. On w życiu
    > chleba nie upiekł. Tym bardziej w maszynce. Bo jak by upiekł w
    > maszynce to by wiedział że w niej jest termostat i moc grzałki nie ma
    > nic wspólnego z poborem prądu i w efekcie kosztem pieczenia. Czepił
    > się że niemożliwe żeby mnie upieczenie bochenka chleba kosztowalo 20
    > groszy skoro tam jest grzałka 1,5kW i piecze się chleb minimum godzinę.

    To są kolejne twoje kłamstwa, które mi przypisujesz.

    Żebyś nie był debilem to wiedziałbyś, że termostat gówno ma do ilości
    energii jaka jest potrzebna do podgrzania i odparowania określonej
    ilości wody. Służy on tylko do ograniczenia temperatury i nic więcej.

    W tamtym wątku właśnie liczyłem ilość ciepła jakie jest potrzebne aby
    podgrzać i odparować część wody z ciasta - zakładając, że nie ma żadnych
    strat do otoczenia.

    Ale ty i tak tego nie zrozumiesz, bo jesteś tępym, niedouczonym UB-eckim
    ścierwem..

    Zenusiu zamiast pisać kłamstwa, opisz wszystkim jak cię wyjebali z
    zawodówki, której nie ukończyłeś, bo molestowałeś seksualnie oraz biłeś
    młodszych i słabszych kolegów. Jak wylądowałeś w poprawczaku, bo pobiłeś
    do nieprzytomności matkę. Opisz na czym polegała twoja praca w UB, gdzie
    zostałeś zwerbowany, bo byłeś bez wykształcenia, głupi, mściwy i
    uwielbiałeś się znęcać nad ludźmi. Jak zatrudnili cię do bicia i
    torturowania osób osadzonych w więzieniu. Opisz dlaczego rząd zabrał ci
    UB-ecką emeryturę.