  • Data: 2015-01-02 12:15:03
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-02 o 11:04, r...@g...com pisze:
    > A później, w gimnazjum czy liceum jest odwrotnie. Na religię chodzi
    > tylko kilka osób, i to one są wyśmiewane przez resztę, że chodzą na "te
    > głupoty" ...
    Zgadza się. Moje dziecko już w tej chwili (pierwsze klasy podstawówki)
    nie chce chodzić, bo poziom głupot poruszanych na lekcjach (przypomnę
    może: 2x w tygodniu) jest zatrważający. W pewnym momencie lekcje zaczęły
    się ograniczać do puszczania filmów rysunkowych (owszem, związanych z
    tematem - jakieś przypowieści), bo okazało się, że 7-8 latki nie są w
    stanie wytrwać 45 minutowego wykładu np. o tym czym różni się kościół
    przez małe "k" od tego przez duże "K".

    Maciek