    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 2 Jan 2015 06:52:21 -0800 (PST)
    <m84dn8$dia$1@node2.news.atman.pl> <m84e8u$e56$1@node2.news.atman.pl>
    <m84enn$efd$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <m84h59$gv5$1@node2.news.atman.pl> <m84hnf$him$1@node2.news.atman.pl>
    <m84ihq$i2i$3@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <m84j83$iok$2@node1.news.atman.pl> <m84jpn$jjr$2@node2.news.atman.p> <l>
    <m85n8d$578$1@speranza.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <m8636g$1qu$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 13:33:21 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Ależ zmartwychwstania są jak najbardziej możliwe i występują nawet dziś.
    > Ostatnio mieliśmy przecież sprawę babci, która przeleżała ileś godzin w
    > kostnicy, po stwierdzeniu przez lekarkę śmierci, po czy opuściła ją
    > jednak żywa. Podstawowa różnica polega na tym, że ci zmartwychwstali
    > ludzie dalej funkcjonują w społeczeństwie.

    Ano widzisz - znaczyłoby to ze dopuszczasz hipotezę historycznych relacji o
    zmartwychwsatniu Jezusa jako prawdziwe? Tyle ze zostały zle zrozumiane bo było to jak
    w przypadku tej babci mylnie zrozumiane? Tak?

    Tymczasem w przypadku Jezusa
    > nastąpiło zmartwychwstanie i natychmiastowe zniknięcie w czeluściach
    > niebios

    no i co z tego? Babcia tez mogła zaginąc na 3 dzien...

    >skoro to dusza jest
    > nieśmiertelna, po co było to całe zmartwychwstanie, skoro ciało nie
    > wędruje do nieba?

    Teologii tu jeszcze chcesz?

    > Tu jak rozumiem ideologia Ci na nic nie wpływa? :->

    ja nie robie założeń eliminujących dowody. Tak robiono kiedys - cos w stylu: bóg
    stworzył świat, zatem odrzucamy skamieniałosci jako dowody, wy to przeprowadzacie
    tylko w druga stronę.
    Jesli ideologia na moje logiczne rozumowanie wpływa to powinniscie mnie łatwo
    skasować. Próbuj :)

    b.