  • Data: 2015-12-03 13:09:12
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-03 o 09:39, Ghost pisze:

    > W dodatku poszukujesz Boga.

    Nie. Ja nie poszukuję. Daję Bogu szanasę, aby to on mnie odnalazł, o ile
    oczywiście on istnieje :)

    > To mówisz, że rodzice pragną by ich dzieci miały wolną wole czy nie?

    Jedynie zwyrodniali rodzice, którzy porzucili dziecko dają mu wolną wolę.
    Reszta rodziców, która się opiekuje dziećmi w mniejszym lub w większym
    stopniu kontroluje życie swoich dzieci i wpływa na ich poczynania, a
    zatem nie ma mowy o dawaniu wolnej woli swoim dzieciom, bo te dzieci jak
    nawet nie będą sterowane przez rodziców w sposób bezpośredni to zawsze
    będzie w mniejszym lub większym stopniu zmuszane przez rodziców do
    zachowania pewny ram moralnych, narzuconych przez tych rodziców.