eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-09 12:56:30
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-07 o 16:13, Budyń pisze:
> [...]
    tak samo - dzieki mnie będziecie mieli extra 2kzł miesiecznie (bo nie zbierze)

    > alez mnie niektóre, wiekszosc nawet, jego tezy bardzo sie podobają tylko nie widze
    metod realizacji.

    No chyba jesteś wyjątkiem, bo wśród moich znajomych, którzy popierają
    PIS uważają, że Korwin to kretyn i dlatego nie mają zamiaru czytać ani
    słuchać Korwina. Przy tym przeinaczają jego wypowiedzi, wyrywkowo gdzieś
    zasłyszane, najczęściej na zasadzie "jeden moherowy berecik drugiemu
    moherowemu berecikowi ..., ale żaden nie słuchał, bo byłby to śmiertelny
    grzech" :)

    > Tam na ich stronie opisu transformacji z modelu dziejszego do korwinowskiego nie
    ma. Prosze was uprzejmie o link do takiego opisu, moze byc wykladu na youtubie czy
    cokolwiek.
    > Jedyną szansą byłaby wojna bo jednorazowo całosc prawa i zobowiązan mozna skasowac.
    >
    > Ale sa tam takie kwiatki:
    > 8.1.2. Obowiązek edukacji należy znieść. W praktyce obowiązek ten skutkuje
    promowaniem do kolejnych klas nawet najgorszych uczniów, co przekłada się na
    systematyczny spadek poziomu nauczania.

    > To sie nazywa wylac dziecko z kapielą. Zamiast umozliwic wyrzucenia ze szkoly
    pojedynczego ucznia on proponuje rozwalic caly system, któy w koncu w prosty sposób
    mozna uzdrowic.

    ROTFL, ale dokładnie mówisz to samo :)
    Aby można było wyrzucić ucznia ze szkoły to nauczanie musi być
    nieobowiązkowe.
    Obecnie jest przymus nauczania, a rodzicom, którzy nie posyłają dziecka
    do szkoły grożą sankcje karne. Nie ma też możliwości wyrzucenia ucznia
    ze szkoły, do póki jest obowiązek.