  • Data: 2011-09-19 20:50:04
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 21:39, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Po pierwsze zakladasz Porotherm jako material na sciane, co wcale oczywiste
    > nie jest. Po drugie czemu uwazasz, ze Porotherm 25cm ma takie same parametry
    > cieplne jak 44cm?

    Jakie by nie mial to mowimy teraz o styku w dol - jaka powierzchnia
    porotherm 25 styka sie z betonowa sciana / wiencem, a jaka porotherm
    44 ?? :) Moj sie styka 25cm. Twoj zapewne 38cm. Wiec czemu moja sciana
    mialaby "transportowac" wiecej ciepla "w dol" niz Twoja ?? :)

    PS. U mnie to i tak bez znaczenia bo mam piwnice, a jej sciany
    ocieplone 15cm styro ;)
    pozdr.

    --
    Adam