  • Data: 2011-09-21 08:03:46
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 09:04, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > Sorry za lamerskie pytanie, ale co szkodzi zeby teraz skuc czesckiowo ten
    > podest od scian, i zaizolowanie styropianem?

    Po pierwsze przeszkadza 20cm styropianu ktory jest na scianach i jest
    juz obrobiony i otynkowany. Ale to jeszcze jakos od biedy moznaby
    przejsc. Po drugie grunt pod tym podestem z naturalnych przyczyn nie
    byl zageszczany mechanicznie, a jest go tam blisko 3m (!). Minelo
    coprawda dwa lata, a ten grunt to w calosci piasek zuzlowy (ktory
    nawet bez zageszczania w przyszlosci niewiele osiada) ale dla swietego
    spokoju przed polozeniem kostki trzebaby te 3m wybrac i wrzucic
    spowrotem, z zageszczaniem warstwami.

    Nie wiem czy warto i czy jest sens robic taki rozpizdziel, szczegolnie
    ze mozna ten podescik calkiem sensownie docieplic z wszystkich stron
    za niewielkie pieniadze i mostek zostanie zminimalizowany :)