  • Data: 2009-11-20 01:11:29
    Temat: Re: Ocieplenie komina
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    >A po co je czyscic ? :)

    No nie wiem ;) - do czegos sie trzeba przyczepic ;)

    Ale moze te filtry w tym reku sa jakies na tyle dobre, ze
    kurz to jednak nie bedzie problem.

    Btw. co ile je sie powinno wymieniac i jaki jest ich koszt ?

    Tak sie dopytuje, bo nie jestem przeciwnikiem rekuperatorów...
    ... sam o takim mysle (do nowego domku) - ale wrodzony
    sceptycyzm nakazuje mi zachowac nieufnosc ;)

    Pozdr.
    Aleksander.