  • Data: 2009-07-22 13:09:21
    Temat: Re: Ocieplenie - pytanie o dodatkowe? prace
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM> wrote in message
    news:h471ur$fji$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem jak samo malowanie. Bonie dodatkowo wyklejane to według mojej
    > wiedzy 20-25zł za mb.

    Tak to jest nieco pracochłonne i te kilka stówek trzeba dać za dodatkowe
    czynności. Po pierwsze właściwy tynk musi wyschnąć żeby dało sie taśmę
    malarską nakleić. W tym czasie rusztowanie jest zablokowane i nie można go
    przestawić. Zwykle ekipy nie mają aż tyle rusztowań. Ze 2-3 dniówki musisz
    im dopłacić.