  • Data: 2009-02-25 20:04:58
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pluton wrote:

    > Nie, nie polecam dwoch warstw. to jest proszenie sie o klopoty.
    A sprawdziłeś albo widziałeś?
    Bo na razie pleciesz bzdury, ja mam od lata dwie warstwy bez kołków
    tylko sklejonie a dom na górce w rejonie wietrznym i ani jedna płyta mi
    nie odpadła, a wiało już niewąsko.
    Tak że takie opowieści to w bajki włożyć, jak jest dobrze przyklejony
    styro to jedna czy dwie warstwy to bez znaczenia dla wiatru, ale
    szczelność ściany lepsza i dzięki temu mniejsze straty ciepłą.

    --
    Pozdr
    JanuszK