  • Data: 2009-02-25 21:13:29
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli jest porowaty to nasiaka szybciej czy wolniej. A czy jest porowaty
    > to wez byle jaki mikroskop i sprawdz. Podalem rowniez jakies tam zrodlo a
    > nie tylko napisalem, tyle ze ono tez Ci sie nie podoba. No nic na to nie
    > poradze, ze wierzysz w co chcesz. Poszukaj sam jakichs zrodel, moze
    > znajdziesz cos co Cie przekona.

    Ale wytłumacz mi po co mam szukać ?
    Wykonałem te badania osobiście przeprowadzając po kilka prób.
    Naprawdę ma to tak znikome znaczenie w budownictwie, że szkoda czasu na
    dywagacje i dalsze naukowe wywody :)
    Ty nie musisz mi wierzyć, ale ja tu mam własne przekonania oparte o własne
    doświadczenia i nic tego nie zmieni.
    Poza tym weź też pod uwagę, że styropian będzie zabezpieczony warstwą
    hydrofobową (tynk), który zabezpiecza ten styropian przed bezpośrednim
    kontaktem z wodą.
    Weź też pod uwagę konsekwencje nieiwlkiej nieszczelności w przypadku
    styropianu i wełnyu.
    W przypadku styropianu pogarszają się jego walory w sposób prawie
    niedostrzegalny. W przypadku wełny jej izolacyjność gwałtownie spada.