  • Data: 2013-07-09 22:48:22
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mapy google - Pysząca do Poznań ul.Szwajcarska (centra Handlowe, Kina,
    >Malta etc.) 1 miejscowość po drodze - wioska z >długości 300 - 400 m - a
    >tak to ładna droga z obwodnicami Śremu i Kórnika

    Galerie i centra w większości są położone poza centrum , a raczej na
    obrzeżach ...

    Nie wiem czy masz dzieci (a sądzę że nie) , ale niestety szkoły ,
    przedszkola , żłobki są położone jednak w miastach i trzeba tam dzieci
    dostarczyć i odebrać i te 40km a nawet więcej (bo raczej znajdują się w
    centrum) to nie jest fajne ;)

    Ja bym się nigdy nie zdecydował na taką odległość od miasta. Mam 2 córeczki
    i do żlobka i przedszkola chodzą do miasta , bo na wsi nie ma i trzeba je
    jakoś dostarczyć ...

    Później dzieci też będą chodziły do szkoły i znów problem ...

    Niestety czym dalej działka od miasta to cena spada bardzo szybko ...
    Za cenę mojej działki zapewne działkę położoną z 10-20km dalej dostałbym
    działkę 3x większą.

    Jak dla mnie jakbym był emerytem to fajnie , bo miałbym działkę dużo większą
    i bardziej "niezamieszkałą" , ale obecnie szkoda by mi było tracić dużo
    więcej czasu na dojazdy ...