  • Data: 2013-07-10 11:31:21
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 23:41:56 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Zastanów się dobrze czy jak będziesz stary to warto się przerobić na pustelnika. W
    dużych miastach dla ludzi starszych są całe programy mające zapełnić im wolny czas.
    Uniwersytety trzeciego wieku, nauka języków obcych,
    wieczorki taneczne, spacery, zwiedzanie zabytków, wyjścia do teatrów. Nazywa się
    to aktywnym spędzaniem czasu. Na działkach dziadki przerabiają się na ogłupiałe

    Ty kogut jestes naprawde niereformowalny i zaslepiony tym swoim duzym miastem,
    bo to wszystko co wymieniles jest u mnie "we wsi" jak to nazwales - 50 tys
    mieszkancow. Plus ostro rozwija sie nordic-walking dla starszych (to ci co im
    ukradli narty ;) A na malych wsiach roznego rodzaju kolka emerytow tez
    ostro dzialaja, nawet bym powiedzial ze tam ludzie sie zdecydowanie lepiej
    integruja ze soba niz pozamykani w czterech scianach na blokowiskach w duzych
    miastach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.