  • Data: 2013-07-10 12:01:18
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, July 10, 2013 11:28:20 AM UTC+2, Adam wrote:
> [...]

    Elektryczna wędzarnia zużywa na 8 godzin równowartość kilku małych paczek zapałek. To
    taka mniej oszczędna. Nowocześniejsza z generatorem tarciowym tyle drewna co jest w
    dwóch ołówkach. Dlatego wszystko co jest w niej wędzone jest zdrowsze. Bo nie
    oblepione smołą z taczki drewna.

    > Ale nie ma SMAKU, a wedzi sie nie dla zdrowia tylko SMAKU :)
    > Ja czuje roznice miedzy szyneczka uwedzona na zwyklym drewnie, a drewnie
    > z drzewa owocowego. To MUSI byc drewno owocowe - tylko wtedy jest smak
    > "jak od babci" :) Pisz co chcesz - nie przekonasz mnie do wedzenia na
    > grzaleczce :D

    A kto ci zabroni używać np. zrębków owocowych? Abstrahując od tematu mieszkania (bo
    dalej uważam że wędzenie w mieszkaniu to masochizm), to wędzarnia elektrycznia
    miałaby dla mnie same plusy - przede wszystkim znacznie lepszą kontrolę temperatury -
    do wpięcia jakiejś termosondy włącznie. A samego dymu ile potrzebujesz - przypuszczam
    że parę garści zrębków. Nie wiem na 100% czy wędzarnie działają w ten sposób - ja
    przynajmniej tak bym to rozwiązał :)

    BTW - podoba mi się amerykański patent z BBQ - ichnie wędzarnie (bo prawdziwe bbq to
    raczej wędzenie niż grill) często gęsto to coś w rodzaju beczki-przyczepki. Więc jak
    tylko masz gdzie jechać tą przyczepką.

    mucher