    From: "smentek" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogromna wilgotność w nowym domu
    Date: Mon, 12 Dec 2011 18:13:19 +0100

    > Ja robiłem tak:
    >
    > Nagrzałem do 25stopni, przez noc i na dzień w mrozy otwierałem okna na
    > przewiew.

    No nie wiem. Ja bym sie bał, że jakiś grzyb wyrośnie w pokoju i jak przyjdę
    tam wieczorem otworzyć okno to mnie takowy zaatakuje :) Już przy tych 15*C w
    3 miejsach mam takie zielone zaczątki grzybów na płytach GK, trzeba to
    będzie usunąć. Zmniejszam grzanie do 10*C i pozostaje tylko wietrzyć z
    godzine na dzień... tylko, że mam też wskaźnik wilgoci na dworze i pokazuje
    często powyżej 70%, więc i tak o kilkanaście % mniej... ale szkoda że to nie
    rzędy 40-50%.