  • Data: 2009-04-02 21:17:21
    Temat: Re: Ogrzewanie-co wybrać?
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Maksymowicz wrote:
    > Użytkownik "Mat" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Wsadzę kij w mrowisko:
    >
    > propan + kominek z płaszczem wodnym hehe
    >
    > Mat
    >
    > Nie wsadziłeś. To była pierwsza opcja :-). Plus rekuperator. Tyle, ze jakby
    > nie liczyc gaz wychodzi mi 30-40% drozej niz olej. Kominek Ok. Ale
    > podejrzewam, ze nie za bardzo bedzie mi sie chcialo robic w salonie
    > kotłowni. Wybór to jeszcze pelety. W moim przypadku chyba najtansze w
    > uzytkowaniu. Bo groszkiem czy weglem nie bede sie bawił.
    > mam jeszce 1 problem. Kotlownia ma 7m2. jest przechodnia a narzeczona
    > zazyczyla sobie jeszcze lodowke w niej.
    To może zmienić narzeczoną zanim nie jest za późno :) bo wg mnie miejsce
    lodówki to jednak kuchnia.
    A co do ogrzewania to stosuj raczej sprawdzone rozwiązania, ogrzewanie
    powietrzne ma poza kosztami dosyć poważne wady. Wg mnie najlepszym
    zestawem jest podłogówka i piec na pelety albo olejowy. A rekuperator
    zrób bo on ci też zaoszczędzi energię, a jak dorobisz do niego GWC to
    będzie miał z niego także pożytek w lecie.

    --
    -----
    Pozdr