  • Data: 2019-07-16 14:14:57
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jul 2019 13:26:51 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Innego Tomasza w tym wątku nie ma - pewnie piszesz do mnie. Ja nigdzie
    > nie pisałem o wymiarach basenu

    Oj faktycznie - mój błąd! To kolega Budzik pisał o 16m?. Po czym (po
    kilku wymianach) kolega Jarek wspomniał że ludzie lubią sobie nad ranem
    popływać. Ta odnoga wątku cały czas krąży w zasadzie wokół jednego -
    basen basenowi nierówny.

    Gdybym sam miał kiedyś stawiać przydomowy basen (kiedy klimat się jeszcze
    nieco ociepli), to rozważałbym wyłącznie model poniższego typu, i zasilał
    go górskim źródłem. Aczkolwiek musiałbym taki wynalazek najpierw zobaczyć
    na własne oczy, bo jednak ciężko mi uwierzyć w jego "nisko-obsługowość".

    https://www.naturalswimmingpools.com/natural-swimmin
    g-ponds/

    Mateusz