  • Data: 2019-07-16 14:44:42
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 14:41 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Ładne, ale tylko do popatrzenia. Na "basen" się nie nadaje. Jak nie
    > będziesz miał w tym ryb to będą komary i inne wodne stworzenia. Jak będą
    > ryby to "niska-bezobsługowość" słaba.
    > Staw to staw, basen to basen - inne przenaczenie, obsługa, koszty.

    "Surround the pool with lilies, reeds, rushes and iris, water mint and
    forget-me-not; watch hovering dragonflies and dipping swallows - and, if
    you are lucky, the occasional streak of a blue kingfisher" - mnie to
    absolutnie nie zachęca do kąpieli...Co innego posiedzieć na brzegu i
    popatrzeć w ciszy.

    TG