  • Data: 2010-09-22 20:56:34
    Temat: Re: Ogrzewanie za pomocą kominka
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nie ma sensu ekonomicznego, tym bardziej, im rzadziej będziesz go
    > rozpalał.
    > Spróbuj teraz uzasadnić poniesiony koszty, a wcale nie są one małe, bo
    > porównywalne z budową kotłowni z normalnym kotłem CO.
    > Jaki ma sens wydawanie takiej kasy na kominek, który używany jest sporadycznie
    > ?

    No pewnie że nie ma sensu ekonomicznego.
    Podobnie jak cały dom - też nie ma sensu ekonomicznego -
    można się kisić w kawalerce.

    Wino pite do obiadu/kolacji też nie ma sensu ekonomicznego.

    Używam sporadycznie kominek - nie do grzania (do tego mam kocioł
    gazowy i kocioł "śmieciuch" na drewno, który ma pewnikiem większą
    sprawność od kominków nawet z płaszczami). Kominek rozpalam
    kilka /kilkanaście razy do roku - romantyczny wiecżór z żoną,
    święta Bożego Narodzenia itp...

    Zgadzam się w jednym - palenie w kominku w celach ogrzewania
    domu nie ma sensu ekenomicznego - ale nie sam kominek jako taki.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.