  • Data: 2014-11-13 11:36:49
    Temat: Re: Okap część II
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie. Dziękuję. Żadnych rekuperatorów i innych podobnych
    > wynalazków.Komplikowanie rzeczy prostych to choroba dzisiejszych czasów.
    > Komputerowo sterowana maszyna do gaszenia świecy. Że co ? Że koszty ? Nie
    > szkodzi. Stać mnie...:-).

    Koszty ok, a komfort? (nie mylić z grzybem itp.)

    Masz skafander próżniowy i lubisz w nim chodzić? Czy może lubisz jak Ci
    wieje zimnem po nogach?
    1000m3 na godzinę to jest konkretny przeciąg i na miejsce tego wywiewanego
    powietrza _musi_ wpaść zewnętrzne a więc w zimie _zimne_. Napływanie zimnego
    powietrza czuć wyraźnie już poniżej 100m3 na godzinę, a ty chcesz robić 10
    krotnie większy przeciąg.

    Z mojego doświadczenia Ci napiszę w zimie tego wentylatora na ustawieniu
    1000m3/h użyjesz dwa razy: pierwszy i ostatni :-)

    Pozdrawiam
    Ergie