  • Data: 2014-11-14 10:34:31
    Temat: Re: Okap część II
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A Ty nie rozumiesz, że mnie to nie wadzi i nie jest dla mnie problemem.

    Śmiem twierdzić że teoretyzujesz :-) Albo nie masz takiego rozwiązania, albo
    wentylator ma tylko na naklejce napisane 1000m3/h a w rzeczywistości
    przepływ jest mniejszy, albo nie masz odpowiednich nawiewów i to ogranicza
    przepływ.

    Moje doświadczenie z uruchamiania i pomiarów wielu systemów wentylacji
    stwierdza, że nikt nie jest niewrażliwy na przepływ 1000m3 zimnego powietrza
    na godzinę.

    Pozdrawiam
    Ergie