  • Data: 2014-11-25 22:10:22
    Temat: Re: Okap część II
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-25 09:50, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > zrozumieniem albo przestał trolować!

    > Manipulacja nr. 1: Nigdzie nie napisałem że "tylko parę"?

    > Manipulacja nr 2: Nic takiego nie pisałem

    > Oczywiście że nie są _bardziej_ wychładzane. Owiewanie garnków
    > powietrzem z gorącą parą mniej je wychładza niż owiewanie garnków
    > zimnym powietrzem. Dotarło?

    > No to sobie policz np.: Dwukrotnie większa prędkość powietrza i 4
    > krotnie wyższa temperatura - nastąpi większe czy mniejsze wychładzanie?
    >
    > Dotarło? Po raz kolejny w swoim zaślepieniu palnąłeś bzdurę tylko po
    > to by się przypierniczyć więc przeproś i spadaj albo tylko spadaj, ale

    Chyba sobie kpisz, żądając abym cię przepraszał za twoją głupotę i braki
    w podstawowej wiedzy, którą już posiadają kilkuletnie dzieci. Z takimi
    żądaniami to się raczej skieruj do swoich rodziców, a nie do mnie. Tak,
    tak, małe dzieci już wiedzą, że im mocniej się dmucha, tym szybciej
    stygnie, a ty tego nie wiesz.
    Po raz kolejny popisałeś się kompletną ignorancją i niezrozumieniem o
    czym jest dyskusja i po raz kolejny próbujesz mi przypisać swoje cechy.