  • Data: 2014-11-26 08:50:42
    Temat: Re: Okap część II
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Chyba sobie kpisz, żądając abym cię przepraszał za twoją głupotę i braki w
    > podstawowej wiedzy, którą już posiadają kilkuletnie dzieci. Z takimi
    > żądaniami to się raczej skieruj do swoich rodziców, a nie do mnie. Tak,
    > tak, małe dzieci już wiedzą, że im mocniej się dmucha, tym szybciej
    > stygnie, a ty tego nie wiesz.

    Miałeś już lepsze wątki, ten to wyjątkowo żałosna próba manipulacji - po raz
    kolejny wycinasz temperaturę i wychodzą Ci bzdury. Spytaj się tego "każdego
    dziecka" czy jak będzie mocno dmuchać gorącym to szybciej wystudzi niż jak
    będzie lekko dmuchać zimnym.

    > Po raz kolejny popisałeś się kompletną ignorancją i niezrozumieniem o czym
    > jest dyskusja i po raz kolejny próbujesz mi przypisać swoje cechy.

    Po raz kolejny "wciąłeś" się do dyskusji tylko po to by się przypierdolić.
    Nie zauważyłeś że mowa jest o 1000m3 na godzinę i napisałeś że nawiew jest
    niepotrzebny bo powietrze będzie zassane przez inny wywiew. Po zwróceniu
    uwagi zaczęło się standardowe trolowanie i przeczenie fizyce.

    A teraz jak w innych wątkach ciągle manipulujesz* porównując tylko przepływ
    powietrza a pomijając jego temperaturę.

    * - tak zakładam że celowo manipulujesz, bo nie zakładam że możesz być aż
    tak głupi.

    Pozdrawiam
    Ergie