  • Data: 2009-02-08 01:30:26
    Temat: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "JarekM" <j...@w...pl> wrote in message
    news:gmktjc$kkb$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam

    Przypomnę się, już o tym pisałem. Prawdopodobnie wielu oszukuje na
    materiałach, mnie też chcieli oszukać.
    =====

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f2d7c09abb3661a
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f087c3101944568
    .html

    Nie wiem czy widzicie ale wkładki zbrojące profile okien plastikowych są na
    tych zdjęciach niedopasowane. Skutkowało to tym, że okna miały badzo silnie
    wkręcone wkręty aż były widoczne zakrzywienia plastiku profili. Od początku
    były kłopoty z działaniem okien, nie "chodziły" jak należy.

    Zgodnie z aprobatami technicznymi tu:
    http://test.oknotest.pl/pl/aprobaty_tecniczne.php każdy profil okienny ma
    własne wkładki stalowe w zależności od typu i ciężaru oszklenia, wielkości
    ram i tak dalej.

    Rodzimi producenci mogą kupować same plastiki ale profili już nie i
    wstawiają tam byle co, które powoduje to, że okno nie ma szkieletu jak
    należy i się wypacza.
    Całe szczęście, że nie zapłaciłem, kazałem rozpiłować jedno z najmniejszych
    okien ryzykując koszty w razie gdyby było wszystko OK.
    No i wyszło szydło z worka. DObrze widziałem, że okna są lekko wypaczone
    hehe.

    WY sprawdźcie waszych producentów, a się zdziwicie :-) Jak coś nie gra i nie
    da się ustawić okien mimo regulacji to pewnie to oszustwo.