  • Data: 2009-02-08 10:51:25
    Temat: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekM pisze:
    w głowie, każdy sprzedawca chwali swoje
    > potępiając przy tym konkurencję.
    > Mówiąc krótko słyszę marketingowy bełkot i nie wiem na co się zdecydować.
    > Na placu boju są trzy profile : Veka, ALuplast, Oknoplus.
    > Z wymienionych moje zaufanie wzbudza Veka bo stalowe wzmocnienie ma w
    > profilu zamkniętym, pozostali dają ceownik.
    > Tylko za cholerę nie mam pewności czy to tylko modele wystawione u
    > sprzedawców tak mają a w procesie produkcyjnym idzie zupełnie coś innego,
    > np. "opcja po taniości".
    >
    > Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami i wiedzą w tym zakresie.
    > Poradźcie co wybrać
> [...]
    :)
    mi najbardziej podobaly okna z profilu Salamadry
    i jak dawalem do wyceny moje okienka to w sumie
    byla to najdrozsza oferta.
    W zestawie mialem jedno okono bardzo nietypowe
    tzn otwor bedacy wyjsciem na tras wysokosci 520cm przy szerokosci 180cm
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/