  • Data: 2009-11-25 09:49:37
    Temat: Re: Osuszanie ściany, problem z rynną
    Od: Robert <r...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 10:22, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > Nie zniknie. IMHO maż źle rozwiązaną izolację płyty balkonowej. Deszcz/
    > śnieg zawsze będzie zacinał czy są rynny czy nie.

    > Możesz cokolwiek zacząć robić gdy zlikwidujesz przyczynę.
    > Póki co popsikaj preparatem "na pleśń" to przynajmniej na raka do tego
    > czasu nie "zejdziecie".
    > ;-)
    >
    > A jak zbudowana jest ściana? Masz jakieś foty z realizacji lub
    > poglądowe jak to wygląda?
    >
    > Pozdrawiam,
    >  Krzemo.

    Witam,

    Dziękuje za odpowiedź!
    Jest to dom budowany przez mojego ojca w latach 70/80.
    Dom dostałem w spadku po ojcu no i powoli staram się go doprowadzić do
    porządku.

    Ściana z pustaków własnej produkcji, na zewnątrz tynk, na tynku
    styropian.

    Balkon jest nie wykończony tzn nie ma żadnych kafelków.
    Na krawędzi ściana/ balkon jest zrobiona obróbka blachą ( ale pod
    styropianem).

    Niestety cały dom jest w stanie takim jak w momencie wybudowania w
    latach 80 tylko został ocieplony styropianem kilka lat temu.

    Liczyłem na to że po założeniu rynny problem zniknie ponieważ przed
    remontem dachu nie było takich problemów.

    Pozdrawiam
    Robert