    From: Bbjk <b...@q...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Osy
    Date: Thu, 10 May 2012 06:26:13 +0200

    > Nawet nie trzeba ruszać samego gniazda, czasem wystarczą im drgania.

    No tak, wystarczyły. Wtedy nie ruszałam samego gniazda, tylko niechcący
    poruszyłam obiektywem gałązki, wśród których było zamocowane, chciałam
    zrobić zdjęcie, bo była to wyjątkowo okazała kula.

    > Moje osy napadły kiedyś pana majstra, który dokonywł jakiejś precyzyjnej
    > operacji młotkiem. Wystawiły przeciwko niemu chyba stuosią armię. Jedna
    > dziabnęła go w szyję. Tak spuchł, że trzeba było w te pędy jechać do
    > szpitala.

    Znam to, że tak powiem, od wewnętrznej strony, ugryzłam kiedyś
    drożdżówkę nadziewaną osą, która w rewanżu użarła mnie w język, szpital
    zaliczony na klaksonie, bo to szybko puchnie. Od czasu tamtej przygody w
    lecie dokładnie oglądam ciasto, zanim zjem. Osy lubią też gruszki i
    mięso, wyjadają foremne dziurki.
    --
    B.