  • Data: 2009-11-08 15:00:42
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 15:09, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > U brata jak walnęło w ogrodzenie to tak się izolacja sfajczyła że mu
    > posklejało miejscami przewody ze sobą.

    I myslisz, ze kable nie przykleja sie do Twoich rurek ?:) Jak walnie
    to i tak bedziesz musial wszystko kuc.

    > Ale własnie że nie wytrzymują. Kto ma taką instalacjeto wie jak wyglądają
    > gorące dekielki puszek elektrycznych i jak czuć swąd spalonej izolacji.

    Nie wiem o czym piszesz bo nie mam ani jednej "zadeklowanej" puszki.
    Miejsca newralgiczne to zawsze polaczenia, nie kable, a tych jak widac
    mam maksymalnie zminimalizowana ilosc (osobny kabelek od kazdej lampy,
    bez przerw i laczen prosto do rozdzielki). Laczenia sa tylko w samych
    gniazdach. Na cala chaupe wystarczyly mi trzy zlaczki WAGO potrojne -
    reszte laczylem bezposrednio na zaciskach srubowych osprzetu (max dwa
    laczone kable).

    > Też mam mnóstwo fotek z miarką. Często miarka jest zbędna bo dy zdjęcie
    > zrobione prostopadle wystarczy zastosować skalę z  jakiegokolwiek
    > przedmiotu.
    > Już raz musiałem wymienić przewód bo akurat w takim miejscu musiałem
    > powiesić naczynie przeponowe gdzie leci sporo przewodów w ścianie i z pełną
    > świadomością ryzykowałem mając nadzieję że kołek trafi pomiędzy rury. Jednak
    > uwaliłem przewód :(

    No widzisz - taka masz idealna instalacje a i tak uwaliles przewod.
    Jakies wnioski ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.