  • Data: 2012-03-25 16:19:10
    Temat: Re: Palnik do spawania/cięcia
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Coś Ci się kolego pomyliło, bo to nie ja atakuję Ciebie lecz to Ty
    > atakujesz mnie tylko za to, że Ci uświadomiłem rzeczywiste koszty
    > oraz zagrożenia jakie występują podczas spawania, zwłaszcza
    > spawania gazowego.

    I znowu mijasz się z prawdę, ty chyba żyjesz w innym świecie albo nadużywasz
    zmywacza do okien!
    To tobie się coś pomyliło, zobacz kto jest autorem tego wątku, to ja a nie
    ty i to w zasadzie powinno zakończyć dyskusję!!!
    Następnie to TY obrażasz innych i dajesz popisy chamstwa!

    > Dla przykładu w MIG-MAG-u, którego używam:
    > Kemppi MinarcMig Evo 200
    > http://www.weldtrade.pl/kemppi-minarcmig-200-evo-p-9
    73.html
    > ustawia się tylko rodzaj materiału, grubość materiału i rodzaj
    > spoiny jaką się chce uzyskać (wklęsła czy wypukła), a ona sama
    > dobiera parametry (prąd spawania, prędkość posuwu drutu itp.)
    > tak, że można spokojnie uchwyt powierzyć małpie.

    Taka spawarka faktycznie małpie by się przydała.