    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Date: Mon, 23 Mar 2009 17:58:39 +0100

    [cut]

    > to wiem... moja wypowiedz miala znamiona żartu ;)

    uech chyba mi humor gdzies wcielo...

    > No ale to nie zmienia faktu że już dawno swoją odpowiednią wilgotność
    > mają...

    juz wiemy co bylo jak zlapaly rose to kicha,
    szkoda kombinacji zamiast kombinowac chyba szybciej i taniej bedzie zerwac
    dziwi mnie tylko ze fachofcy nic nie powiedzieli na taki material

    i poraz kolejny wylazi mania ze material kupuje inwestor bo tak taniej...
    jak by to bylo po stronie ekipy to bylo by po klopocie...
    i taniej ;-)))

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl