  • Data: 2009-03-23 18:35:20
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gq8jn4$20o$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki Wszystkim za odpowiedzi, na koniec jeszcze 3 pytanka:
    > 1. Czy te płyty będą się trzymać ściany - czy np. można je wytapetować i
    > będzie OK?
    > 2. Z tych samych płyt jest sufit - na razie nie pęka - zerwać, czy nie?
    > 3. Mam przygotowane jeszcze 25 płyt GK (Rigips Pro A - 12,5mm), które
    > podobnie
    > jak te już naklejone czekały na dworze na montaż (przykryte) 1 dzień. Czy
    > one
    > będą OK, czy lepiej zwrócić je wykonawcom z podziękowaniem za współpracę?
    > Czy
> [...]

    Ja bym pogadal z wykonawca...
    moze uda sie dojsc do jakiegos consensusu

    1. mozna tapeta zakryje a czy sie plyty beda trzymac... nie wiadomo
    pisales ze kawalki byly klejone poswiecic jeden i zobaczyc jak sie trzyma
    (oderwac)

    2. na razie znaczy ile czasu? Janusz gdzie to jest? trzeba by spojzec...

    3. Sprawdzic przy krawedziach tam najszybciej lapia wilgoc, zobacz czy ciut
    nie spuchly,
    jak nie to wstawic do domu odczekac z tydzien i mozna montowac
    albo pogadaj z wykonawca zeby je wymienil, wiekszosc hurtowni przyjmie zwrot
    bez gadania
    wykonawcy bym nie zmienial (chyba ze jest nierefolmowalny) tylko cisnal az
    bedzie dobrze zrobione
    a na koniec zastosowal metode kiki (paragony)

    zyczac powodzenia
    pozdrawiam

    --
    Andrzej