  • Data: 2009-03-23 18:17:08
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HANA <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Szkoda roboty...
    >
    > 1.zerwac to w diably i polozyc nowe
    > 2. alternatywa dac siatke i zaciagnac gipsem po calosci tak ze 2mm
    >
    > Ja bym jednak zerwal chyba tak wyjdzie taniej

    Dzięki Wszystkim za odpowiedzi, na koniec jeszcze 3 pytanka:
    1. Czy te płyty będą się trzymać ściany - czy np. można je wytapetować i
    będzie OK?
    2. Z tych samych płyt jest sufit - na razie nie pęka - zerwać, czy nie?
    3. Mam przygotowane jeszcze 25 płyt GK (Rigips Pro A - 12,5mm), które podobnie
    jak te już naklejone czekały na dworze na montaż (przykryte) 1 dzień. Czy one
    będą OK, czy lepiej zwrócić je wykonawcom z podziękowaniem za współpracę? Czy
    coś po tym dniu (było wilgotno, ale nie padało na nie) mogło się
    nieodwracalnie stać?. Dodam, że są one trochę dziwne - kiedyś miałem płyty GK
    z Nidy i gips w nich był twardy, ten jest jakby pianka, pokruszony.

    Pozdrawiam
    Janusz